wtorek, 20 sierpnia 2013

MÓJ BALKON LATEM


Dziś dużo zdjęć...



Nie mogę uwierzyć, że to już 20 sierpień.
 Trochę zdjęć się nazbierało, zatem pora nadrobić zaległości
 i pododawać trochę kolorowych ujęć piękna tegorocznych kwiatów.




Moje samosiejki



Jasnoróżowe róże
Wyrosły z zeszłorocznych nasionek- samosiejek, Niestety nie pamiętam nazwy tych kwiatów. Ale są cudowne!

Białe i jasnoróżowe surfinie


I kilka zdjęć z mojego letniego balkonu:












Moja ukochana siostrzenica Nela


Moja córka Agnieszka (siedzi), syn Jakub i siostrzenice Pola  i Nela

Agnieszka z Polcią




 Balkon w nocy
Nela z Kubą

Nelunia

Balkon w nocy
 

Doniczki i półeczka to moje małe dzieła.



I kolejny raz Nelcia.

Kocham lato i jak sobie pomyślę, że to prawie koniec sierpnia to wr.....
Ale jeszcze, póki co delektujmy się wakacyjną porą na maxa.
Uwielbiam mój balkon, a najbardziej wieczorową porą - wtedy jest najpiękniejszy i taki romantyczny.
                                                    
                                         Pozdrawiam serdecznie! 



Ps. Buziak ogromny dla Ciebie Agnieszko, (jest teraz u mojej siostry) i buziaki - słodziaki dla Neli i Poli.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz