czwartek, 31 lipca 2014

Szybka dekoracja na romantyczny wieczór


 
Co możemy zrobić z kilku suchych gałązek i kilku suchych główek goździków?
Gałązki pocięłam na kawałki i posklejałam tworząc z nich mini - wianuszki.
Potem dokleiłam goździki.




Mini-wianuszki zawiesiłam na balkonowym drzewku i nowa aranżacja gotowa....








A co możemy zrobić ze starego sweterka o ciekawej fakturze i pięknym różowym kolorku?
Potrzebne bedzie nam szklane naczynie - szklanka bądź nawet słoik.

 
Ja wybrałam dwie duże szklanki.


I tak się prezentują po przycięciu i przyklejeniu do szklaneczek.







 


 Teraz jeszcze tylkopoziomkowa nalewka (dostałam od siostry, która robi rewelacyjne różnosmakowe nalewki - ja póki co jeszcze nigdy nie robiłam, ale przymierzam się... a to już coś, prawda?)

No i miły, romantyczny wieczór prawie jak z bajki mamy na zawołanie...





 





















 Czasami trzeba tak niewiele, aby nasze życie zyskało małego animuszu...

                            Pozdrawiam i życzę jak najwięcej spokojnych, romantycznych wieczorków ....
     


                                                                                                    Małgosia M
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz