czwartek, 16 stycznia 2014

Bądźmy sobą ..

Bądźmy piękniejsi po prostu będąc sobą ...



Znamienne słowa wypowiedziane nie dawno
 przez moją starszą córkę Martynę

 ciągle "panoszą" mi się po głowie.
Otóż, Tina powiedziała:



"Mamuś, jest tyle pięknych rzeczy na świecie,
 których nie nosi się na codzień po ulicy.
 A ja chciałabym założyć np. piękną, złotą koronę ot tak, bo mam na to ochotę.Bym mogła czuć się wolna, inna, szczęśliwa.. Czemu ludzie nie cieszą się ubiorem?Czasami mam wrażenie, że nie cieszą się niczym..."


  Doskonale wiem, co moje dziecię miało na myśli - otóż chodzi o to, aby w życiu móc żyć tak kolorowo i ciekawie jak chcemy.Jest młoda, ciekawa życia i jak dla mnie ubiera się bardzo fajnie..nietypowo, inaczej, pokazuje ubiorem swoje wnętrze - czasem to czy ma dobry czy czasem gorszy humor..Ale ona ma rację, każdy z nas musi byc sobą po to by móc być szczęśliwym..Jest tyle pięknych rzeczy - dlaczego by ich nie założyć?No przecież, aż szkoda by się tak marnowały...

I tak się zastanawiam dlaczego czasem nie poszaleć, a gdzież tam czasem  -może właśnie jak najczęściej ...skoro właśnie taką mamy potrzebę.


A ta czasem szara, kłębiąca się wokół nas rzeczywistość.. zdaje się przytłaczać..
Ludzie często ubrani w mizerne, szarobure,  (szary jest pięknym kolorem, ale w połaczeniu z radością, miłością, odrobiną inności) można rzec uniformy nie napawają mojego dziecka optymizmem....
 A przecież świat byłby piękniejszy, gdybysmy wszyscy umieli cieszyć się tymco nas otacza...

Zwykła codzienność w końcu nie zawsze musi być taka zwykła, no nie?


  Kilka zdjęć Martyny..











 









T





                   

                                                                 
                                                                                       Serdecznie pozdrawiam ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz