niedziela, 24 listopada 2013

Pierwsze przygotowania do świąt ...

Pierwsze przygotowania do świąt ...




Za oknami szaro, buro ....
a u mnie w domku coraz przytulniej,
choć szarości też dominują.
Ostatnio w Biedronce udało mi się kupić śliczniutki, mięciutki kocyk
w moim ulubionym szarym kolorze w białe reniferki.
I wiecie co, wczoraj udało mi się dokupić do niego szarą poszewkę też w białe renifery.
Niestety tylko jedną .
Całość bardzo ciekawie się prezentuje w przedpokoju (naszej jadalni).
Zresztą proszę spojrzeć  na zdjęcia.
No i cóż za niewielkie pieniądze świąteczny nastrój "jak ta lala".
(ciekawe czy tak to się pisze?)
















A tak trwają u mnie intensywne prace na moim balkonie,
który niestety został z lekka zapomniany,
ale do Bożego Narodzenia
postaram się nadać mu wyjątkowy, świąteczny klima
t.
 Tymczasem proponuję wszystkim chętnym, którzy mają trochę zapału i cierpliwości
do samodzielnego zrobienia kalendarza adwentowego.

Poniżej kilka ciekawych  propozycji, jakie znalazłam w internecie,
a na samym końcu moja biało-czerwona propozycja.




Zdjęcia kalendarzy, jakie znalazłam w internecie, czyż nie są cudowne?













POMYSŁ NA KALENDARZ ADWENTOWY

   A to moja propozycja:
KALENDARZ ADWENTOWY







Zrobienie kalendarza, to naprawdę nic trudnego. Wystarczy pomysł, trochę zapału i czasu.
Moje paczuszki zrobione zostały z białych chusteczek i związane sztuczną czerwona rafią,
które zostały podoczepiane do wydruku z internetu naklejonego na brystol.

Ja kalendarz ograniczam do 24 dni, czyli od 1 do 24 grudnia.
Zgodnie z tradycją w kalendarzu powinny zostać umieszczane cytaty z Biblii
przedstawiające wydarzenia prowadzące do narodzin Jezusa.
 Ja ograniczam się do włożenia karteczek typu:


" A może spędzisz dziś więcej czasu ze swoją siostrą (bratem) i powiesz jej (mu)
 jak bardzo ją (jego) kochasz?"

 "Czy wiesz, że w większości przypadków to Ty decydujesz o swoim życiu?
Dokonuj zawsze mądrych wyborów."

" Kiedy ostatnio kiedyś komuś pomogłeś? Czy wokół Ciebie nie ma osób, które potrzebują pomocy?"

"Niebawem Mikołajki, czy masz już prezenty dla swoich najbliższych?"

"Pamiętaj, że bardzo Ciebie kochamy i zawsze chcemy dla Ciebie jak najlepiej."
"Już czas pisać list do Świętego Mikołaja"

 i inne ....
 



no i wkładam jakieś cukierasy lub batonika i co któryś dzień pieniążka.( 1, 2, 5 i 10 zł).
   


                                                                Serdecznie pozdrawiam ....



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz