piątek, 6 września 2013

A jednak lato jeszcze rozpieszcza nas na całego ....



Ostatnio wspominałam o zbliżających się chłodniejszych dniach, a tu proszę od wczoraj cudowna, słoneczna pogoda.  Temperatura 24 stopnie w cieniu - to wręcz gorąco. 
 Skoro tak, to zaraz po pracy wskoczyłam w strój kapielowy,
 a niech tam słonko jeszcze dopieszcza ciało i wygrzeje kościki.
I do tego szklanka zimnej wody mineralnej i lekki owocowy deser - schłodzony melon.
 I człowiek czuje, że żyje ....... Kocham mój balkon.


Uwielbiam relaks po pracy na moim balkonie....








Czegóż chcieć więcej?



A tu proszę zdjęcie zrobione przez moją córkę Martynę - zachód słońca nad naszym pięknym jeziorem.

Cudowny zachód słońca ...



W naszej miejscowości jest tak pięknie - chyba nie mogłabym mieszkać gdzie indziej ...


Przesyłam pozdrowienia dla  Agnieszki, która uwielbia pogaduchy ze mną na moim balkonie i nie tylko ....
   


Tymczasem zmykam i pozdrawiam w wakacyjnym nastroju ...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz