poniedziałek, 9 września 2013


No i cały dzionek dziś pada deszczyk .....


O taki ponury widoczek z balkonu ...

I aby troszkę umilić sobie tą deszczową pogodę 
to wyszperałam kilka zdjęć kwiatów z tego lata, 
których nie zdążyłam jeszcze pokazać na bloogu.

Pnąca róża - dopiero zaczynała kwitnąć





I tu kwitnąca na całego - jest po prostu piękna ....





I Martyna w pięknym wianku z róż ...



Łososiowa begonia


I całkiem sporo zdjęć lilii  i tzw. dzwoneczków 



















 










Sadzenie kwiatów, ich pielęgnacja a potem robienie im zdjęć sprawia mi wiele radości ....


Lubię też fotografować dzieci.
Mój siostrzeniec Marcin

Mój siostrzeniec Adaś
  I na koniec zdjęcie Agnieszki z Nelcią.
 
                                                                      Zmykam, bo zaraz jest 24-ta, a rano do pracy.
                                                                                                   
                                                                                 
                                                                                              Dobranoc ...
                                                                               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz