środa, 28 maja 2014

TINKOWE POMYSŁY KULINARNE ...


Moja Martyna nie bardzo lubi gotować.
Ale uwielbia robić szybkie, smakowite, kolorowe a przez to nietuzinkowe przekąski, przegryzki itp.

Czasem zdąży uwiecznić co nieco na zdjęciu. 

 Czasem niektóre z nich pozwala mi opublikować.

  Sałatka z jajek,  ryżu, rzodkiewki i  natki rzodkiewki .... Pychotka... 

  A przy okazji pochwalę się srebrnymi sztućcami, które w tym roku dostałam na urodziny od mojego      męża i nie zdążyłam jeszcze Wam ich pokazać. 
Są przepiękne i sprawiły mi ogromną radość. 
To taki komplecik na jedną osobę. Dlatego są wyjątkowe.
 Mąż z Martyną wyszperali je w sklepiku ze starociami.





                                                      Owocowy deser 



Takie tam śniadanko ..





 I szybka sałatka z piersią z kurczaka





 Najważniejsze w Martynkowych propozycjach jest jednak to, że:

  •  po pierwsze lepiej smakuje jak ktoś przygotuje nam jedzonko,
  • po drugie zawsze jest kolorowo i ładnie podane 
  • a po trzecie to się człowiek nie przeje.. oj nie..


                                                                                           Pozdrawiam serdecznie ...








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz