czwartek, 20 czerwca 2013

Dziś kolejny piękny dzień czerwca, a ja mam dziś i jutro urlop +weekend to całe 4 dni wolnego.
Z tym wolnym to tak nie do końca, bo wiadomo, że my kobietki pracy w domu mamy zawsze ogrom, ale i tak super odpocząć od szpitalnego biurka.
Nie ma to jak spokojnie wypić kawkę na balkonie, zjeść pyszne śniadanko...
 i delektować się chwilą samotności. 
Zawsze wtedy mam czas na to aby pozbierać myśli ,
 nabrać dystansu do wielu rzeczy, 
zastanowić się nad sensem życia itp. 


Jak zawsze wstałam już wcześnie, ale dziś dopiero o 5:30. 
Zdążyłam upiec muffinki, proszę zerknąć czy nie są śliczne?




A tu jeszcze wrzucam zdjęcie z przedpokoju-jadalni.










 Apropos doniczek, które ostatnio ozdabiałam, są już skończone i myślę, że całkiem fajnie wyglądają. Teraz tylko muszę znaleźć chwilkę na zrobienie zdjęć. 
Do "odklikania...." - pozdrawiam wszystkich bardzo ciepło - zwłaszcza wszystkich urlopowiczów.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz