niedziela, 16 czerwca 2013

Nie udało mi się niestety jeszcze wygospodarować czasu na skończenie doniczek.
 (pisałam ostatnio, że postanowiłam ozdobić te plastikowe, w których zakupiłam różyczki)
Tymczasem jednak wrzucam zdjęcia tych pastelowych śliczności.
Niebawem wrzucę zdjęcia z "nowymi" doniczkami, a także więcej zdjęć z balkoniku,
na którym ostatnio nawet zagościły poziomki.
A tak podglądam ostatnio kilka blogów - nie mniej wierna jestem GREEN CANOE, który jest dla mnie odskocznią od negatywnych myśli, zawsze jest tam coś ciekawego, co mnie inspiruje, poprawi humor - zdjęcia są cudowne, pomysły oryginalne i jakoś takie pozytywne działanie ma na mnie Pani Asia.
Znalazłam ten blog już jakiś dobry rok temu i systematycznie tam zaglądam.
Pozdrawiam wszystkich pozytywnie zakręconych....


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz