czwartek, 19 grudnia 2013

Dekoracje świąteczne - c.d.


Kilka kolejnych zdjęć
z przygotowań na nadchodzące święta ...

Pisałam już, że jestem wierną suchaczką RMF Classic, po prostu uwielbiam ich..Ale dziś przeszli samych siebie ...nadają tak piękne kawałki, że juz całkiem się rozmarzyłam i myślami siedzę w wirtualnym świecie / a ciałem niestety w kuchni- robię obiadek na jutro,sprzątam dwie zaległe szafki kuchenne i piszę właśnie ten post/

Naprawdę - włączcie tą stację bo warto!!!!!!!!!

 I cóż więcej mi trzeba do życia, tak cudowna, pozytywna muzyka dodaje takiego wigoru,
 że stwierdzam, iż mogę wszystko.../a nawet dużo więcej? ha..ha../ 
 i wszelkie troski uciekają w mig...

                      no proszę i nawet sprawiłam, że pada śnieg...

No bo co skoro taki uparty i nie chce padać na dworze to proszę pada u mnie ...


















  Moje ulubione czasopisma






                     Lampioniki w kuchni - obiecałam dodać zdjęcia, jak zostaną zawieszone i proszę oto one:









  I pierwsze dekoracje na zewnątrz ...




Mam nadzieję, że zdążę skończyć dekorować balkon
 i na dniach wrzucę kilka zdjęć mojego zimowo-świątecznego balkonu.


Tymczasem zmykam, bo szafki jakoś dziwnie same nie chcą się sprzątnąć ...
                                                                         Życzę miłego wieczoru z nastrojową muzyką.
+

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz