poniedziałek, 16 grudnia 2013

Nie dajmy się zwariować ..

Nie dajmy się zwariować ...




Szał zakupów -
bieganie po sklepach
w poszukiwaniu nie wiadomo czego..
W wyniku takich zakupów jesteśmy najczęściej
zmęczeni i sfrustrowani.

I to nerwowe sprzątanie przed świętami .. 

Przecież nie wszystko musi być na tip top ...

Panowie z reguły unikają zarówno 
przedświątecznych zakupów,
 jak również nie znoszą przedświątecznego sprzątania. 

Nie starajmy się być tak strasznie perfekcyjni- bo i tak zawsze coś się "sknoci" 
Zróbmy jednak wszystko byśmy  
byli wypoczęci, zadowoleni 
i  uśmiechnięci.
Dom jest do mieszkania, ma być czysto, 
ale nie dajmy się zwariować.
Postarajmy sie w tym okresie okazywać swoim najbliższym 
jeszcze więcej czułości, miłości.
Mówmy sobie miłe słowa,wspierajmy się nawzajem .. 
Niech troski i smutki choć trochę zejdą na boczny tor.

Nabierzmy trochę zdrowego dystansu do wszystkiego.
Rozdzielmy pracę pomiędzy wszystkich domowników.

Niech Panowie chwycą odkurzacz,/no przecież ich nie ugryzie/
Niech pomagają w kuchni, niech angażują w przygotowania nasze pociechy i wspierają nas w całym tym świątecznym chaosie.


Włączmy świąteczne kawałki - albo RMF CLASSIC
i cieszmy się już teraz.


A najlepiej rozłóżmy sobie prace w czasie.
Dlatego ja już od początku grudnia
przygotowuję 
dom na święta. 
Ozdabianie sprawia mi jednak wiele radości.  
(jak to mówi moja rodzinka - mam małą obsesję
na punkcie dekoracji) 


Bo tak naprawdę nie tylko święta są ważne, 
ale też cały ten przedświąteczny okres ...
Więc cieszmy się, cieszmy się na maxa






Na zdjęciu obok jedna 

z moich ostatnich aranżacji





I na koniec Ciasteczka maślane
z przepisu mojej babci Zosi 
/babcia nie żyje już od kilku lat, ale ciasteczka co roku są pieczone,
tak samo jak kiedyś piekła je babcia Zofia- zawsze będą mi się kojarzyć ze świętami no i z babcią/



 









O i zdjęcie ciasteczek, które piekłam w sobotę. 
Zgadnijcie - ile zostało?
Ale nie zabraniam ich jeść dzieciom,
 bo one właśnie teraz najbardziej smakują
/Sama też mam kilka na sumieniu/
  
Z ciasteczkowymi pozdrowieniami ..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz