czwartek, 7 sierpnia 2014

Lato rozpieszcza nas na całego ...


Dziś króciutko i  szybciutko - pogoda jest tak piękna, że szkoda każdej chwili spędzonej w domu..
Już długo nie pamiętam takiego lata, które tak by nas rozpieszczało słońcem i temperaturą ....
(Pływanie oczywiście zaliczone z samego ranka)

Chciałam dziś pokazać ostatnio zrobione świeczniki w innej aranżacji 
- kwiatki z własnego ogródka oczywiście. 
Mamy najlepszy okres na to, aby nacieszyć się pięknem kwiatów  zresztą przy takiej pogodzie 
rosną jak szalone - ale przy tych temperaturach niestety te w doniczkach
 trzeba podlewać 3 razy dziennie.




Te lampioniki w towarzystwie pastelowego bukieciku wyglądają przesłodko, prawda? Jeśłi ktoś uwielbia pastele to czuje pewnie to co ja.



I chciałam się jeszcze pochwalić, jak piękne drożdzówki udało mi się wczoraj upiec
 z pomococą mojej Agapichy.(tak czasem na nią mówimy)



Od razu zrobiliśmy dwie blachy, bo u nas szybko wszystko znika.....



I jeszcze kilka zdjęć moich ulubionych kwiatów ....


+Biała surfina

                                                            Różowe goździki


Filoetowa lobelia, filoetowe dzwoneczki i biały.... (ups... zapomniałam nazwy)


Fioletowa surfinia




i bodajże fioletowy dzwonecznik


 Mam wyjątkową słabość do niego
 - przepiękne ma te kielichy.


Tymczasem zmykam - mam kilka spraw do załatwienia
- ale jestemm coraz bliżej zrealizowania mojego odwiecznego marzenia.


Pozdrawiam serdecznie ....

                                                 Małgosia M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz