czwartek, 21 sierpnia 2014

O jeden krok bliżej ....



Ostatnie miesiące są całkiem szalone w moim życiu,
 bo postanowiłam spełniać swoje marzenia i zawalczyć
o lepszą przyszłośc.
Wiele trudu, poświęceń ale też ogromnej satysfakcji a wiele jeszcze przede mną.
Kilka dni przyklejona do komputera ..
Skoro 3 dni już nie pływałam to sami rozumiecie, że totalny brak czasu to norma ostatnio
 I teraz czekanie...
Wiem, że pewnie jesteście ciekawi co zamierzam,
 ale obiecuję, że już niedługo podzielę się
z Wami tą informacją.
Wierzę, że się uda bo wiara to połowa sukcesu.
Dziś godzina intensywnego pływania - ale powiem Wam, że woda zdecydowanie się ochłodziła.
( może i lepiej - więcej kalorii się traci).
Teraz muszę nadgonić pranie i sprzątanie domku
 i zająć się planowaniem aranżacji pewnego pomieszczenia.

                                I jeszcze podziękowania dla Wielu Osób, które mnie wspierają
                      i wierzą we mnie jeszcze bardziej niż ja sama.
Znam wielu fantastycznych ludzi, którym dziękuję za to, że po prostu są.




Żyjcie pięknie i nie marnujcie żadnej chwili ....

                                                                                    Pozdrawiam Was serdecznie 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz